söndag 3 juni 2012

Ny fas i livet

Jag har gått in i ny fas i livet. Inte bara att vi blivit med hund, även om det finns en koppling. Inte heller det att jag numera måste kolla alla fickor för hundgodis innan jag tvättar för annars blir det jätteäckligt att sätta handen i nytvättad ficka (råkar jag veta), även om det då också har en koppling.

Min allra bästaste och världens mest serviceinriktade mamma har gått i pension. Det verkar faktiskt som om hon gjorde det, baske mej. Även om hon förstås kommer att titta in till jobbet på måndag, och lite på onsdag och så, men i alla fall. Hon har jobbat sisådär 160% och ingen som har tänkt boka sej en resa i framtiden vet nu vad dom ska ta sej till men dom får klara sej för min mamma ska bli dagistant till Hector så det så.

Heja mamma. Och Lycka till. Å vad roligt att ha dej som hemmavarande granne framöver. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar