söndag 8 juli 2012

Packad & Klar

Har ägnat eftermiddag och kväll åt att yra, plocka, stapla, undra, ändra mej, lägga tillbaka och ta fram igen.

Jag brukar hävda att jag är bra på att packa, jag har ju lixom åkt en del fram och tillbaka i mina dar. Det är uppenbart att jag lagt av mej på den fronten. Eller om det är det att hunden ska med, och så brukar det ju inte vara. Eller om jag bara har nån slags semesterhjärna som aldrig riktigt ville starta.

Anyway. Jag, barn  & hund åker över hafvet i morgon med destination Småland. Det blir trevligt. M stannar hemma och jobbar + anlägger uteplats. I wish, i alla fall, mööööjligen har Fridhemsfrun en något optimistisk syn på tidsåtgången i uteplatsskapande.

Bilen lämnar Fridhem 06.50 i morgon bitti. Det kan också ha varit den insikten som tog energi från själva packningen. Tieisju, liksom. Ojvoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar