söndag 16 september 2012

En sån där bra dag

Jag tror M är nöjd med sin födelsedag, även om han brukar se ut som om han helst skippade sånt tjafs nu för tiden. Sång på sängen, jeans han slapp köpa själv och frilufsarliv hela dagen.

Om jag bara hade orkat hade jag skrivit en spontan recension av Lemlandsleden. Men det gör jag inte. I alla fall inte idag.

Däremot orkar jag skriva en recension om våra barn på vandring: Fantastiska! Inget tjafs, inget gnöl om trötta fötter utan bara glada upptäckter på vägen. Dessutom hade vi alla varit helvilse utan Storasysters hökögon där det var långt mellan markeringarna. Vill vandra mera med den här familjen som är min.

3 kommentarer:

  1. Vilken kanondag!
    Vi vill följa med nästa gång. :-)
    Kram!
    /Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, ni hade passat bra med oss på Bistorpbergen. :) När kommer ni??

      Och jag har inte ignorerat din fråga om v11, måste bara fundera på hur vi får ihop det.

      Kram!

      Radera