onsdag 3 februari 2016

Några grejer

Gick in i favoritbutiken, lånade hem tre par byxor på prov (det här är Åland) för att Storasyster behövde ett par nya. Behöll två par till henne och ett till mej. Gjord av pengar jag, tydligen.

Har återlämnat en lånebil idag. Nu är vi åtminstone tillbaka på rätt antal bilar på gården.

Hade mycket trevligt lunchsällskap. Har i och för sej oftast det, men idag pratade jag riktiga, viktiga saker och inte mest jobb och det var trevligt. Måste komma ihåg det. Att göra sånt.

Hade överlag en dag med bra samtal och möten på jobbet. Inte nödvändigtvis roliga, alls, men förhållandevis konstruktiva.

Plus har fastnat i ny tv-serie på Netflix. Bara jag den här gången, inte barnen. Pirater i Västindien, slåss så blodet stänker. Förut har jag åtminstone kunnat motivera vad jag fastnat för i serierna, så icke denna gång.

1 kommentar: