söndag 9 oktober 2016

Glimtar av en söndag

Early morning wakeup call i morse, insimning dag 2 i höstens stora hemmatävling började kl 08 och funktionärerna samlades strax efteråt. M har kontrollerat vändningar, Fridhemsfrun varit tidtagare. Samt myst i smyg över hur nöjda simmarna såg ut när de kånkade sina nya väskor.

Ålands Simförening har paxat platser på läktaren
Har dessutom påbörjat målning av innertak till GT-huset (fasiken vad MÅNGA bräder ett fjuttigt litet tak består av?!) samt fräschat på träningsvärken jag ådrog mig vid ridning förra fredagen - den hade bara nästan gått över på en dryg vecka. Vågade mig på lite mer ridning den här gången, i motsats till premiärturen när det påminde mer om "åka häst". Tänker att jag rör mig långsamt i morgon, men det är det värt. 

Tänker också - igen -  att det vore skönt med en helgdag till innan det blir måndag. 

Over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar