torsdag 31 januari 2019

Men jag GJORDE det

Åkej. 

Jag gick till gymmet idag. 

Trots att min kumpan, skrivbordsgranne och vän var hemma med sjukt barn idag, och därmed inte kunde agera grupptryck, så gick jag till gymmet. 

Den trevlige delägaren vid entrén hälsade glatt och såg ännu gladare ut när han sa att det var tre år sen sist. Sen bytte jag om, gick till löpbandet och var nära att ge upp när jag inte visste hur jag skulle starta det. Kom på det efter en stund. Lyfte hantlar och gjorde knäböj och gjorde magövning på pilatesboll så jag fick kramp i överarmarna (nej, jag vet inte hur det gick till). Höll på att ramla när jag gick till bilen pga darrande benmuskler. 

Mina medmänniskor kommer att vara väldigt trötta på min träningsvärk inom väldigt kort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar