söndag 14 juli 2013

Imorgon. Börjar jag sortera.

M har varit tapper idag trots att han nog helst hade intagit ryggläge och ojat sej över en aggressiv sommarförkylning - han har stått på stegar högt uppe under taket på skullan och monterat ner bråte som inte behöver vara där längre. Hejaheja.

Månlandaren på körbron är inte från yttre rymden, det är de sista resterna av spannmålstorken som omvandlats till förvaringsutrymme. 
Jag borde säkert sorterat flyttlådor, men jag lyckades hålla mej upptagen med allt möjligt annat. Som att tvinga en massa saker på besökande Faster med bonusbarnbarn till exempel, dom fick inte lämna tomten utan att ta med sej en lyftkran och ett par tröjor som låg högt upp i nån trave.

Nån annan som behöver nåt? Teakskänk? Taklampor? Barnböcker? Komsi komsi.

Sen tog jag fickan full med Frolic och tog hunden med mej till skogs. Det var länge sen. Nu sover hunden som en urvriden trasa. Jag också. Snart.
Matte GÖR nåt, den är konstig ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar