söndag 22 juni 2014

Stoppa pressarna!

Men ååååhhh, jag har ju försummat den här bloggen så till den grad att jag glömt basunera ut två världshändelser som ni alla väntat länge på:

1. Jag har varit ute på löprunda med mina nya skor. Eller ja, löprunda och löprunda, Storasyster och jag var ute på en gå-och-jogga-runda på nästan tre kilometer igår. Faktiskt riktigt trevligt, troligen på grund av den ganska låga ambitionsnivån.

2. Stenmuren är klar. Eller ja, klar och klar, men stenarna ligger på sina platser och nu ska det bara lite stödgrus och en säck med jord och några plantor på plats. Men det pysslet är ju bara roligt, så det känns som om den är klar.

Ja. det var allt från Fridhemsnytt den här gången. Idag har det inte åstadkommits nånting alls, faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar