onsdag 29 oktober 2014

Reality check

Hej Bloggen,

Idag har jag varit på tjänsteresa. Till Helsingfors. Jag har åkt flyg, buss, taxi och flyg igen. Sen var jag hemma precis i tid för att komplettera Storasysterns utstyrsel till kvällens körframträdande, hon hade nämligen glömt delar av den hemma. Det var ju bra att jag hann med det. Körframträdandet var också mycket bra. Och utstyrseln.

Men det var egentligen inte alls det jag skulle berätta, utan att där mellan buss och taxi så var jag på ett mycket bra möte och framför allt på en väldigt spännande rundvandring. På jobbet gör vi ju en massa kloka saker som resulterar i beställningar, och nu fick vi en visning av hur man faktiskt tillverkar det vi beställer. Wow, liksom, det BLIR nåt av det vi gör?

Lite verklighetsförankring är ju inte så dumt så där emellanåt.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar