onsdag 3 juni 2015

Bloggtorka

Jag vet inte vad jag ska skriiiva om, hörni. Det liksom händer inget roooligt här på Fridhem. 

Plockade en fästing stor som ett monster från hunden ikväll, det känns ju inte helt världsunikt att berätta. Framför allt inte på Åland. Han brukar dock inte ha fästingar, skönt, medan katterna har 20 om dagen. 

Har tagit en skogspromenad på Fabbe också, lyckades klämma in det mellan regnskurarna. Skulle egentligen tokgalopperat på ridbanan, men Fiona hade tappat en sko så det bidde inte så. 

En vän har fått ett cancerbesked, det är ju hur värdelöst som helst. Snurrar i tankarna. 

Barnen har tömt skolbänkarna och varit till kyrkan idag. Brukar betyda att det är nära skolavslutning. Jag har dessutom inhandlat present till lärarn från klasskassan - en hel dag tidigare än jag måste. Wow. 

Storasyster har fått HPV-vaccin och kan inte röra armen. Värdelöst ur simträningsperspektiv. 

Fick pulled pork till middag. Smart mat. Tar 3 minuter att ställa i ugnen på morgonen, och så satte hundvakten på ugnen efter hundpromenaden. Klart när man kommer hem från jobbet. 

Sa jag att det regnar?


Ni ser, det händer inte mycket här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar