söndag 8 maj 2016

Nämen hej på er?

Det här med stockholmsresa och sen långledigt är tydligen inte alls bra för min bloggdisciplin. Men långledigt måste vara bra för nåt, t ex själen, så det må väl vara så dådå.

Har varit ledig torsdag och fredag och har väl i princip inte gjort ett smack. Gillar't. Har läst bok (böcker) och tittat på tv-serie och liksom Unnat mej. Att göra ingenting, mest. Just idag tog Simmerskan och jag oss in till månadstävling i Mariebad, och grabbarna åkte till Ramsholmen, se bilder. Dit borde man såklart åka varje vår, det gör i stort sett alla andra ålänningar. Själv la jag mej i hammocken när jag kom hem, där var inte alla andra ålänningar och det var just det som var så bra.

Nå. Ikväll hade vi middagssällskap av favoritfaster med make, och det var ju hur bra som helst. Imorron kanske jag ska rida Fabbe, om han får ny sko.

Inte måste man väl göra nåt mer än så på en långhelg?

Nä. Just det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar