tisdag 19 september 2017

Gårdshund någon? Billigt!

Herr Hector Hund har lärt sig att man KAN klämma sig ut genom altandörren om den står på 2cm glänt, bara man pressar tillräckligt. Han är således någonstans i storskogen nu och har varit det i två timmar. 

Två timmar är ungefär vad han brukar vara borta när han rymmer, så jag tänker att han nog kommer hem snart. Blöt, törstig och myllrande av fästingar. Och kommer att slafs-slicka sina tassar till ca kl 03 i natt och med det hålla mej vaken. 

Borde troligen vara en stödjande hustru som gläds över att hussen lugnt kan lägga sig och sova pga vi ändå inte kan göra något annat än vänta, MEN DET ÄR JAG INTE, DET GÖR MIG SKITSUR. Jag kommer att vara trött som en zombie imorron och jag vet att inget blir bättre av att alla är trötta men ändå. 

Vi ska inte köpa kajaker nästa sommar, vi ska bygga staket. Sådeså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar