torsdag 19 september 2019

Nåra grejer

Det blev liksom höst. Förra veckan red jag i t-shirt, idag frös jag lite i ullpolo och fiberpäls. I alla fall tills jag satt upp på hästen. Det ösregnar och är strålande sol om vartannat, och sisådär 7 grader. Blöh. Stängde fönstret i badrummet, det jag öppnade i maj. 

Lillebrors moppe tog en time-out igen. Jourhavande moppehämtare, annars känd som Morfarn, fick rycka ut vid halvnio ikväll. Snäll, snäll moppehämtare. Ska väl ta en titt på den i helgen dådå. Inte ikväll. 

Borde tvätta lakan. Har viss förhoppning om att det ska vara regnfritt ca 5 timmar i sträck i morgon, kanske då? 

Och Storasyster provade visst på ett danspass idag. Var visst roligt. Kul prova nya grejer, ju. 

Och jag köpte nya skor. Svarta. 

Over and out. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar