onsdag 15 september 2021

Det är så konstiga siffror nuförtiden

Den här mannen, MIN man, fyller jämnt i morgon. Han har fått ledigt, med lön, från jobbet på födelsedagen och ämnar göra det han gillar mest: ta stormköket med sig och gå ut i naturen. 

Jag har inte lyckats hitta på nån bra present till honom, jag skäms lite över det. Det är svårare med presenter för varje år, tycker jag. Vi går båda ut och köper det vi vill ha när vi vill ha det, så länge det är inom nån slags ekonomisk rimlighet. Det är inte riktigt läge att resa nånstans ännu. Tror att vi helst skulle hälsa på Storasyster om vi skulle åka nånstans just nu. Kanske vi hälsar på henne i vår när hon är i England? 

Jaja. 

Present eller ej så önskar jag honom en skön födelsedag. Han är min favoritman trots allt. 

Älskar dig, M. Stort grattis på födelsedagen imorron. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar