lördag 25 juni 2022

Är så glad att de stannade några dagar till!

Tittar tillbaka på mina senaste inlägg och ser att jag verkat stressad. 

Det är jag inte. Möjligen lite trött pga mycket umgänge och lite sömn. 

Vi har haft så himla trevligt besök. Tänk att varje besökare som hälsar på blir mina nya favoritamerikaner? Parker och Laura hade tänkt stanna två dagar men det blev sju, ingen av oss var liksom klara med deras besök. Vi hann bara vara, men också fira midsommar med kransar och lövbindning till midsommarstången. Och lägga in sill. Laura provade min folkdräkt och den satt som gjuten på henne. Klappat getter. Suttit på bryggan och tittat på havet. Och så har vi suttit uppe på kvällarna och babblat tills det börjat ljusna igen. 

Bilder, undrar ni kanske? Nja. Prioriterade tydligen inte just det. Däremot tömde och fyllde vi diskmaskinen tusen gånger. Som Parker sa: ”That machine needs to get better paid”. 

Men idag åkte de vidare från Fridhem. Blev lite tomt. Och bara marginellt mindre disk. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar