söndag 2 juli 2023

Den sortens dag

Jorå. Upp i ottan och åkte lite båt. Hade inget bättre för mej så letade fram veckans arbetskläder. Eller försökte. Tvätteriet har lite sommartrassel, mina kläder hade inte kommit så jag fick hämta nya. Har jag sagt att jag älskar konceptet med arbetskläder? 

Körde raka vägen till Karlskoga på planenliga 3,5 timme utan stopp. I åskregn. Hann krama min pappa i en kvart innan han skulle på magnetröntgen. Som sedermera visade gallsten som nu den korrekta diagnosen. Mor min och jag drog då samma väg tillbaka och fick köra genom regnet en gång till. Åt pizzamiddag på Grisslehamns Marina. 

Har nu sänt hem Mormorn och hennes bil och jag har installerat mej i veckans hytt. Imorron jobb i parfymbutiken. Nu sova fem kvart i timmen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar