tisdag 12 februari 2013

I'm back. Nästan.

Jag har telefon igen, jag förstår att ni undrat! Eller, ja, nåt sånt. Har även en ny hjälte: Telefonmannen. Han kan många saker, han. Och han sa bara 7 eller så gånger att det här inte varit ett problem om jag bara synkat telefonen mot en dator. Jag gissar att han har rätt.

Men bilder å kontakter är borta. Så skicka ett sms är ni snälla, med ert namn, så jag kan lägga in er i min kontaktlista. Tack så mycket.

Och så kommer det inget plong när ni kommenterar här just nu heller så förlåt i förväg om jag missar en kommentar. Jobbar på det. Telefonmannen är inblandad, så det kommer nog. Sen.

Undrar hur man gör när man gör sån där synk?? Verkar vara bra grej, sån.

6 kommentarer:

  1. Jag kan skicka ett MMS också, med bild på mig.
    Ifall du tappat bort hur jag ser ut...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får nog skicka en bild på hur du ser ut i träningskläder, för DET har jag nästan glömt. Eru frisk nån himla gång nudå?

      Radera
  2. 39 meddelanden, å maj gad!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbmail. Tro mej, du vill inte ha såna.

      Radera
    2. okej! dom är alltså alldeles för många, eller?

      Radera
    3. Nja, framför allt så förväntas jag göra nåt i nästan allihopa. :-/

      Radera