tisdag 26 mars 2013

Ingen rädder för doktorn här inte

Herr Hector Hund har idag fått köttbullar. Med piller i. Hos doktor Bitte. Stämpel i passet och är nu redo för påskresa till Småland.

Hector tycker mycket om att gå till doktor Bitte. För där får man köttbullar. Det kan vara så att doktor Bitte skulle behöva förstärka dörren till mottagningen något om det ska bli en vana att gå dit. Jag ser framför mig hur det blir ett Hectorformat hål i dörren när en hund jag känner vill in till köttbullarna. Som jag har med mej i en låda. Till doktor Bitte.

För övrigt hördes inga tecken på det där blåsljudet han skrämde oss med när han var bebis. Bra det.

7 kommentarer:

  1. Svänger ni förbi Enhörna på vägen hem igen???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det. Vill det. Måndag i så fall. Vi rings. Eller nåt.

      Radera
    2. Jippiiieeee! :-)

      Radera
  2. Oblåsljud är det bästa som finns! Duktig Hector hund.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pigg Hector hund. Om nåt kvarvarande men tyst blåsljud hejdar honom lite så är jag nästan lite tacksam för det.

      Radera
  3. Lilla hålet borta! Härligt! Ni hjar ju världens finaste Hector!

    Ninni

    SvaraRadera