tisdag 12 mars 2013

Man säjer ju alltid så, och så blir det aldrig av.

Fastän både Hector och jag såg ut som snömonster så spontanbesökte vi Oliver och hans familj en bit in på promenaden. Oliver och Hector tyckte det var en fantastiskt bra idé och Olivers hem kommer nog inte att återhämta sej på ett tag. Det gick rätt snabbt och mattorna flög rätt bra. Killarna kommer nog att vilja ses igen, och det är bra tycker jag.

Oliver är en Lagotto som är två veckor äldre än Hector. Olivers familj är släktingar som jag verkligen skulle vilja träffa oftare och varje gång vi ses så säjer vi att vi borde ses oftare men så gör vi aldrig det. I söndags, på färjan, träffade jag Olivers matte, vi sa att jag borde titta in på tisdag(ar) när jag är på stan och promenerar OCH SÅ GJORDE JAG DET den här gången. 

Bra gjort av mej tycker jag. 

Hoppas Olivers familj också tycker det, sen när mattorna landat på golvet igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar