tisdag 23 januari 2018

Några grejer.

Storasyster och jag enades om att det känns som torsdag idag. Var det inte väldigt länge sen det var helg??

Var så trött, så trött idag. Sådär så jag trodde jag var på väg att bli sjuk. Mina (kvinnliga) kollegor såg visst det, tyckte synd om mej och köpte finchoklad, bara till mej. Tryckte i mej allt på en gång så att jag sen mådde lite illa, på ett bra sätt. Ompysslad. 

Och Lillebror pysslar om sin dator. Den fick för sej att göra en uppdatering som visst sänkte den alldeles, så nu kan ingen av hans två partitioner starta. Detta engagerar inte bara honom, utan även mina (manliga) kollegor som dammsög internettet efter lösningsförslag. Erbjöd sej att hålla koll på jobbchatten under kvällen ifall hjälp behövdes. 

Snälla dom är. Skönt gäng jag har på jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar