söndag 16 september 2018

Grattisar till M

Igår, när jag skulle göra ingenting, hade jag ju glömt att vi skulle ut på den årliga dykarmiddagen. Dykgänget med fruar går på lokal, liksom. Alltid lika trevligt, och vi säger alltid att vi borde ses oftare. Det gör vi sen inte, men jag ser redan fram emot nästa år. 

Dessutom gjorde jag misstaget att putsa ett fönster. Hade den tråkiga effekten att jag idag fick putsa ett till, ty fasiken vilken skillnad det blev. Eftersom fönstren är så stora, så svåråtkomliga och har så många sidor orkar jag bara ett åt gången. Hinner sällan (=aldrig) genom allihop innan jag ledsnar. Oh well. 

Idag firar vi födelsedag. M fyller år, och han firar det med en cykeltur. Storasyster övar med kören, och Lillebror har bakat en kaka som han och jag har smakat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar