tisdag 4 augusti 2020

Klant-tant

Ev-en-tu-ellt har jag idag dråsat av en stege som inte stod så stadigt som jag trodde. Stod såklart högst upp. Eventuellt landade jag på bakdelen och låg och kved en stund medan takläggarn - från taknocken - försökte få mej att berätta om jag var död eller levande. Eventuellt har jag fortsatt kvida stor del av dagen sen dess. 

Är i stort sett hel. Har ett blåmärke som heter duga på en del av kroppen som inte lämpar sig för bilder på internettet, så ni får använda fantasin. 

Tyvärr är jag inte överdrivet sugen på kajakpaddling just nu. Ej heller på ridning, så den planerade säsongsstarten på torsdag hänger liite löst. Hmpf. Får se hur snabbt blålila femtioåriga internetolämpliga  kroppsdelar återhämtar sig. 

Men taket är KLART så nu ska vi städa och bära in grejerna igen. Yey! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar