onsdag 5 augusti 2020

Imorron blir det helt klart, lovar!

Jo. För att komplettera bilderna jag slängt ut under dagen - det mesta som legat på gräsmattan är nu inplockat i härbret igen. Förutom det jag inte vet om jag vill ha kvar. Och det som verkligen borde vara någon annan stans, om det nu ska vara kvar. Och en massa rent skräp. Slutade med att vi drog en presenning över alltihop och sköt upp det tills imorron. 

Sen rökte vi abborrar. Snälla Morfarn kom och rensade eftersom min högerhand är lite justerad efter gårdagens incident. Sen kom både Mormorn och Morfarn och åt abborrar med oss, minns knappt när det hände senast? Himla gott, rökt abborre jo. Tack snälla Farstafaster för maten, vilken OTUR att ni fick så mycket fisk precis när ni skulle åka härifrån. Heh. 

Dagens bästa: Storasyster är nu hemma från sitt skärgårdsjobb, ser glad och lite trött ut. Mycket frisk luft i simlärarbranschen. Katterna verkar lika glada att ha henne hemma som jag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar