onsdag 24 januari 2024

Lite ledsen och lite less

Märkte igår att många av bilderna på bloggen är borta. Borta! Inte alla, har inte vågat granska närmare. Googlade, och det verkar finnas ett samband med att min gmail-låda varit full och då tar Google bort bilder på bloggen för att spara utrymme. Utan förvarning. Är sur på Google nu. Och ledsen för att bilderna är borta. Många av bilderna har jag rensat från telefonen för de fanns ju på bloggen. Hmf. 

Är också less på att hänga hemma nu. Kul ett tag, men vädret är blöh så jag vill inte gå ut och jag ooorkar inte ta tag i nåt inomhus. Jag skulle varit ombord idag för att förbereda trafikstart på fredag, men dockningen är förlängd och just nu vet jag inte när nästa jobbdag blir. Frustrerande. Mycket. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar