tisdag 1 april 2014

Är det faktiskt bara tisdag?

Det känns som om jag hunnit med massor av dagar idag, jag hinner liksom inte riktigt med här.

Igår på jobbet var det usla nyheter, en favoritkollega har tackat ja till anställning på annat ställe. Blää. Idag kom strålande nyheter, såna som förtjänade champagne på eftermiddagen. Mycke nu.

Och så har M varit på uppföljande undersökning efter den där himla tarmbölden och det verkade väl jättebra alltihop. Storasyster fick beröm för sitt trombonspelande och jag fick höra en liten konsert i förbifarten. Lillebror verkar glad i skolan och i morgon kommer kompisar hit både på eftermiddagen och på kvällen och det har varit tusen mail om simtävlingen vi ordnar i helgen och vattenslangen i brunnen hade frusit och jag har köpt vårskor till barnen och hinkar till tävlingen och fästingdroppar till katterna. Och så har jag gjort müsli för den var slut. Och jag har inte blivit lurad en enda gång.

Jag önskar mej en sovmorgon. Kan jag inte få det snart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar