söndag 13 april 2014

Ledig söndag. Gillar ledig söndag.

Äntligen sovmorgon! Minns inte när det hände senast, hela familjen inklusive hunden sov till... nästan nio, i alla fall. Och så en sån där god frukost med ägg och färskpressad apelsinjuice, sån som man bara får när det inte är nån himla tid att passa.

Sen gick grabbarna på söndagspromenad:

Selfie på alla tre herrar. Och på stormkökskaffepannan. 
Och jag tog Storasyster med kompis till stan och släppte av dem vid bion, själv åkte jag till jobbet en stund.

Hade jag helt avslutat beskrivningen där så hade jag ju kunnat framstå som arbetsivrig eller nåt, men i själva verket ägnade jag mej enbart åt simmargrejer. Försöker dra ihop struktur och pengar till överdragskläder till gänget och jag tycker det är så aptråkigt att sätta mej vid datorn hemma, även om det är roliga grejer. Så lite listor och lite sponsoransökningar och lite förberedelser inför morgondagens utskottsmöte, sen hämtade jag babbliga bubbliga tjejer och åkte hem igen.

Och fick lammfärsbiffar. Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar