onsdag 2 mars 2022

Framtidstro trots allt

Tydligen vågar jag nu kanske nästan lite våga tro på att min resa till London och Brighton (och Storasyster!) verkligen blir av? Vi har inte vågat tro på några planer på två år, är inte van. Men köpte en tågbiljett idag, till tåget från flygplatsen in till London. Tanken är att vi ska sammanstråla på tåget, vi får väl se hur det går med just den planen. 

Har också börjat packa en väska. Inte min egen packning, men det som Storasyster bett mig ta med. Det innebar ju ändå att jag fick leta fram en resväska, bara en sån sak. 

M har beställt en ny dator, han. Han har morrat och fräst i ett par år nu, varje gång han försökt göra nåt som kräver lite ansträngning av datorn. Nu var det tydligen nog. Bra det. 

Jomen en sak till: Vi har beställt en laddstation till en elbil. Hit hem till Fridhem. Det betyder att vi bestämt oss för att nästa bil blir en elbil, visst? Visst? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar