lördag 12 mars 2022

Vårkänslor

Vi turas om i farandet nu. M tuffade iväg mot Småland igår, så den här helgen håller jag och Lillebror ställningarna på Fridhem. Mina utflykter har varit mer nöjesbetonade än Ms, i ärlighetens namn. Farfarn är skruttig och vi vet inte, eller vill inte tänka på, hur det går med det. Men då vill man hälsa på, vara tillsammans så gott det går. 

Jag har gått naturstig i finvädret tillsammans med kollega, det var som att möta våren. Ni vet det där vårblå vattnet när snön ännu ligger kvar på land så man nästan blir bländad? Hector var gladast av alla, han visste knappt till sig av vårglädje. Tog jag några bilder då? Svar: nej. 

Vi har också sett de återstående två Spider-Manfilmerna, Lillebror och jag. Utmärkt kvällssyssla om ni frågar mej. Skippade Mello utan att skämmas. 

Nu sova. Gonatt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar