måndag 16 april 2012

Logistik går att lösa

I morse på väg till jobbet satt jag och tankeformulerade ett blogginlägg om hur rysligt opraktiskt det är att ha en av familjens två bilar på verkstad när man bor på landet.

När jag var nöjd med min formulering koncentrerade jag mej på morgonradion i stället. Reportage från Oslo och rättegången mot stollen som skulle rädda Norge/världen/mänskligheten. Intervjuer med överlevande och anhöriga till de som inte överlevde.

Sen tänkte jag att en bil på verkstad inte är nåt att gnälla över. Alls, faktiskt.

1 kommentar:

  1. Jämfört med Mr B som sitter i rätten och fäller en tår över sin egen storslagan genialitet så är en bil på verkstad inte så fasligt farligt. Desto mer oroande angående Mr B i Oslo är att en expert fällde kommentaren "Nä, han är inte sinnessjuk, det är han alldeles för organiserad för att vara" Jag flackar oroligt med bilcken, är man sinnessjuk om man är oorganiserad?

    SvaraRadera