torsdag 23 maj 2013

Jag är inte redigare i huvet än så här på kvällen, tydligen.

När jag tänker efter så hände ju visst en massa saker igår, som att:

  • Jag bestämde mej för att man visst kan rida med ryggskott och då påbokade jag mej på ridlektionen jag avbokat och det gick så bra så. 
  • Båtservicemannen kom till oss och bytte impeller på båten vi nästan köpt. 
  • Jag lärde mej att motorbåtar har nåt som heter impeller. Det har visst med kylarsysstemet att göra och lär vara en gummidutt med vingar. Ungefär. 
Idag hände däremot inte mycket alls. Storasyster och jag laddar för simtävlingsresa i helgen. M är på konferens med övernattning och sitter just nu sannolikt i en vedeldad badbalja. Jag borde förbereda bakning av scones för det har jag lovat bjuda mina kollegor på i morgon. Då gör jag det nu. Ja, det gör jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar