måndag 20 maj 2013

Skulle nog inte skratta om det var så här jämt

Jag har gått sönder. Ryggen har pajat. Den gör ju det med ojämna mellanrum. Jag väljer att tro att det var fönstertvätten den här gången, kan ju omöjligt vara tre timmars discoskuttande i fredags, väl? Har fått tid till kiropraktorn på måndag, ser väldigt mycket fram emot det.

Jag går som en anka, och både jag och kollegorna fnissar åt hur jag ser ut och låter.

Det är lätt att skratta åt smärta och funny walks som är övergående.

3 kommentarer:

  1. Låter som du och Johan skulle kunna utbyta erfarenheter. Här är var det byte av altangolv som nockade honom, ryggskott i snart två veckor. Men nu kan han i alla fall gå upprätt, framsteg:). Krya på dig, hoppas kiropraktorn gör ett bra jobb. Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiropraktorn brukar räta upp mej på första besöket, så det blir nog bra. Skicka Johan till Nicholas en sväng så går det snabbare, han är bra. Och hälsa honom så gott! Johan alltså, inte Nicholas. :) Eller båda.

      Och kom hit! Gäststugan är snart städad efter vintern.

      Radera
    2. Tack för inbjudan, vi måste ta tag i det där att komma och hälsa på er. Vi säger det många gånger här hemma och det var verkligen länge sen vi sågs! Vi kommer:-).

      Radera