torsdag 6 februari 2014

Och så gick en dag

Jodå, det går om man försöker. Att få ihop den. Logistiken. Trots att en av chaufförerna är inlagd för observation och massa mediciner. Fick minsann till både sjukhusbesök, middag, karate för Lillebror och simning för Storasyster. Visserligen glömde jag äta själv och visserligen skippade jag min egen träning, men å andra sidan hann jag klämma in en genomgång av dom där himla simtävlingssystemen så att jag faktiskt nästan tror att jag fattar den här gången. Och så hade jag taxihjälp av Mormorn och hundvaktshjälp av Kaj och Kerstin. Och av tant Bessie, pudeln, som håller Hector på plats. Hector sover gott nu. Jag också mycket snart.

M's alla mediciner har visst fått lite ordning på infektionsvärdena och han fick äta flytande föda idag. Bra grej. Såg lite uttråkad ut när jag hälsade på, men doktorn såg nöjd ut. Också bra grej. Vi saknar honom här hemma.

Och så fick vi veta att bilräkningseländet mycket riktigt går på 4000€. Mindre bra grej. Tur att havregrynsgröt är gott.

Gonatt.


1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att höra att M är på bättringsvägen.
    Vi saknar er oändligt mycket!

    SvaraRadera