måndag 17 februari 2014

Dagens

Dagens rörigaste: Logistiken. Sportlov i alla ära men det ställer till schemat. Jobbade 8-13, sen hem och umgås lite (eller ja, handla och fixa lite först) sen till Godby med Simmerska och sen tillbaka till jobbet och sen på möte.

Dagens bästa: Gick in på försäkringsbolaget med en tjock bunt papper som handlade om astma och knasiga tarmar och sa "Jag behöver hjälp!" och så kom en Anneli och såg ut som om såna som jag hjälper hon alla dagar och så sa hon "det här tar jag och det här men det här behöver jag inte och vad har du för kontonummer?". Hon behövde t ex inte garantibeviset för en Kenwood matberedare som smugit sej in bland apotekskvittona. Och så var många månaders dåligt samvete fixat på sisådär fyra minuter. Jag gillar Anneli på försäkringsbolaget, just nu känns hon som min bästa bästis.

Dagens senaste: Simutskottsmöte 18-21. Need I say more?

Dagens godaste: Grytan som väntade på mej när jag kom hem. Mmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar