söndag 4 januari 2015

Highlights

Om jag räknat rätt så förväntas jag var på jobbet en stund i morgon igen? Måndag, right? Faktiskt inte alls lätt att hålla ordning på dagarna nu för tiden. Eftersom jag är rätt koncentrerad på detta faktum kommer endast en punktlista över Hänt Sen Sist:

  • Storasyster avbröt dagens simträning pga sträckning i ljumsken. Hur repareras en sträckning i ljumsken, tro?
  • Hector och jag tog en nätt liten skospromenad på 8 kilometer under tiden. Hade tänkt nåt så tokigt som att åka till gymmet medan jag väntade, men besinnade mig i tid. 
  • Lillebror har läst ut julklappsboken på 617 sidor. Tur att det här himla jullovet snart är slut. 
  • Vi blir tokiga på alla härliga skridskobilder på Facebook, vi borde åka skridskor. Vi har ju knappt några skridskor i den här familjen, åtminstone inte barnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar