tisdag 13 januari 2015

Om armbågar och datorer

Jodå, det tar sig det där med hjärnverksamheten. Hade en svacka idag vid 13-tiden och blev lite sömnig, men om jag hade lagt mig i vettig tid ikväll så hade det nog ordnat upp sig. Det gjorde jag inte. 

Däremot var Simmerskan och jag till mycket trevlig fysioterapeut idag, bra besök. Armbågen tejpades på försök till kvällens simträning, och det bokades tid till träningsprogramsgenomgång (oj, långt ord) till nästa måndag. Blir nog bra det där. 

Ägnade sedan kvällen åt att prova de nya tävlingsdatorerna i simhallen i Godby, det är liksom månadstävling där på lördag. Funkade sannerligen inte så bra som jag hade hoppats, funkade knappt alls, faktiskt. Tog en dator med hem för att försöka få den på bättre tankar men högg ved och eldade brasa i stället. Mycket trevligare, åtminstone på kort sikt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar