söndag 23 juni 2013

Broöppning

Så tokigt.

7 kommentarer:

  1. Ja ibland har man himla otur. Konstigt att det finns en glasskiosk just där?

    SvaraRadera
  2. Haha Therese, gillar dina kommentarer! :)

    SvaraRadera
  3. Och Mona, jag hade ingen bro på väg från min stuga, men se jag lyckades ta mig till Uffe på berget för en glass ändå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan väl säja att i just det här fallet så hade vi bestämt att det var glassdags, att det var broöppning var faktiskt en slump.

      Den här gången.

      Radera
  4. Och trevlig semesterresa! :)
    Lite avis. Ska ingenstans på semestern jag. Utom kanske till Töftö. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det ska bli tokroligt. Sen är pengarna slut, så vi kanske kommer till Töftö vi med. Västkusten och Öland ligger ju kvar, tänker jag.

      Radera