onsdag 2 oktober 2013

Några grejer

Inledde dagen starkt med att glömma träningsväskan hemma. Hmf. Inget lunchgymmande. 

Onsdagskvällar är normalt hemmakvällar, men just den här kvällen var det orkesterpremiär för trombontjejen. Ett tiotal nybörjare på flöjter och fagotter och trumpeter och andragrejerjagingtekannamnetpå var välkomna att spela tillsammans i en timme. Hörde inte hur det lät i början av timmen, men när jag kom tillbaka tjuvlyssnade jag lite och det lät faktiskt alldeles jättebra i mina fullständigt nästan ganska opartiska musiköron. Roligt!


Medan Storasyster musicerade passade jag på att hälsa på kollegornas alldeles nya bebis och herreminje vad söt han är. Och liten. Och söt. Hade kunnat stanna och bara titta längelänge. Väldigt söt var han också. Sa jag det?

Och Amerikatjejorna har uppdaterat sin blogg, rolig läsning. Dom hann med en himla massa på sina Ålandsdagar. Kom snart tillbaka, hörni?

Och i morgon ska jag vara på jobbet kl 07.00 så nu borde jag verkligen inte sitta här längre. Gonatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar