torsdag 3 oktober 2013

Träningsvärken i morgon blir inte nådig, I tell you

Haver ägnat kvällen åt maygeri, mawate, yakusuki, yunsuki, mawashigeri och såna roliga grejer. Längtar lite tills nästa torsdag.

Detta skriver jag förstås bara för att glänsa med att jag faktiskt fattade vad tränarn sa idag, åtminstone gjorde jag rätt grej nästan varje gång. Här hemma får jag fråga Lillebror vad jag månntro kan ha gjort, men det räknas inte. Han verkar kunna hur många svåra ord som helst.

Förutom att själva träningen är galet rolig så kan jag rapportera att jag inte är helt bekväm med att transportera mej till och från träningen iförd karatedräkten. Känner mej hyfsat utklädd, faktiskt. Just ikväll åkte vi dessutom till Minimarket efter passet och köpte höstskor till karatekillen, vitklädda och svettiga. Tur det är en mycket liten ö vi bor på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar