fredag 10 januari 2014

10. Kolla! Här är en bok som jag tycker är snygg.

Jag får vara lite partisk, va? Klart jag får, det här är ju min blogg och här gör jag som jag vill. 

Den här boken tycker jag är snygg: 

Bild härifrån.

Dels för att jag alltid gillat bilder där ljuset har huvudrollen och dels för att jag tycker undervattensvärlden är fascinerande men det där är bara förklaringar för skälet till att jag valde den boken är att min man tagit omslagsfotot! Och vi dök där bland näckrosorna i Magsjön när vi nyss träffats och det bara var vi två och alla dessa näckrosor är fortfarande magiska.

Snipp snapp snut, sen slarvade förlaget bort orginaldiat så nu är bilden slut.


(Det här inlägget är en del av Lisas lista, som jag hakade på. En rubrik för varje dag i januari.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar