onsdag 8 januari 2014

8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

Mäh?

Näe?

PASS.

Asså. Jag kan inte hålla reda på musiker och texter, samma afasi gäller för författare. Jag kan inte ens komma på namnen på några? Han Kallentoft är ju trevlig att titta på men med tanke på vilka splattiga mord han skriver ihop bör man nog inte vara ensam med honom. Och Guillou är ju på TV varenda dag just nu, men neeeejjj ju.

Min man har gjort 1 fotobok i 1 exemplar, gills han som författare då? Boken innehöll ca 10 ord också. Som kanske jag skrev, när jag tänker efter. Bilderna är jättejättefina.Jag bestämmer att det gills som författare och väljer honom.

Så. Klart. Nästa.

(Det här inlägget är en del av Lisas lista, som jag hakade på. En rubrik för varje dag i januari.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar