tisdag 28 januari 2014

Oj. Det var inte meningen.

Hoppsan.

Jag gjorde visst omgivningen lite orolig när jag ojade mej över ont i huvet. Det var inte meningen. Förlåt.

Anyway, jag kom hem från jobb och möte (och helg i simhall) med ett huvud som övervägde att gå sönder och det var inte skönt alls. Och jag som hade tänkt berätta om simning som gått bra och vandrarhem som var helt OK och dessa goa, goa simungdomar - men å andra sidan har ni ju hört allt det där förr så det går nog lika bra ändå. Jag gick och la mej i stället.

Det jag kanske borde berätta desto mer om är första mötet i simutskottet (för min del alltså) och planer på att köpa in överdragskläder, och diskussioner om hur i hela världen man ska få lokaltidningarna att skriva om våra duktiga simungdomar och inte bara om fotboll, och kampen för att få simhallarna att ens vilja inhysa simtävlingar som kan sätta simmaråland på kartan, och en massa sånt. Men om jag berättar om det så kanske ni också får ont i huvet så jag väntar nog med det tills jag själv får lite rätsida på alltihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar