tisdag 21 januari 2014

20. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film...

... så blir det nog nästa Pirates of the Caribbean-film. Under pistolhot, alltså.

Jag borde bergis gå i terapi för att reda ut varför den första film jag kommer att tänka på alltid är den om den där galne piraten? Skyller på Lillebror, som räknar dagar till 2015 när nästa film sägs komma. Hoppas den inte kommer lagom till julen, det blir tungt.

Anyway, jag som aldrig orkar engagera mej i mer smink än lite mascara, och där höjden av styling är att hitta ett par hela strumpbyxor (minst 40 denier, åtminstone halva året) när jag drar på mej en kjol, skulle nog tycka det var rätt skojsigt att bli utklädd från topp till tå och få fäktas på relingar. Klä ut mej och leka, borde träna på det.

Och så är ju piratfruntimren ganska kaxiga typer.



(Det här inlägget är en del av Lisas lista, som jag hakade på. En rubrik för varje dag i januari.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar